В березні 2016 рішенням Ради Ліг затверджено Стратегію розвитку Професіональної футбольної ліги до 2020 року. Одним з основних завдань ПФЛ є створення єдиного освітнього простору для фахівців наших клубів за різноманітними напрямами: маркетинг, безпека проведення змагань, робота з глядачами, управління стадіонами, прес-служба, футбольне правосуддя, підготовка футбольних полів тощо.

Ми вже розпочали проведення на регулярній основі освітніх семінарів, на які запрошуються представники клубів

 

27 квітня 2017 / організатори семінару «Стратегії, які працюють»

 

27 квітня 2017 року Професіональна футбольна ліга України стала організатором третього семінару зі спортивного маркетингу, на якому було розглянуто питання стосовно взаємодії клубів з уболівальниками та спонсорами, сприяння розвитку футбольних клубів. Більше 60 слухачів, серед яких представники клубів ПФЛ та Прем`єр-ліги, журналісти, спеціалісти з маркетингу та PR, представники бізнесу, стали учасниками зустрічі.

Спікерами семінару стали: Сергій Макаров, президент ПФЛ, Анна Радько, директор з маркетингу агентства «Стандарт, Євген Донцов, президент агентства з розвитку спорту «Стандарт», Андрій Бурлаков, медіа-директор ФК «Шахтар» та Лукас Анастасіадіс, консультант Supporters Direct Europe.

Друга частина зустрічі була присвячена дискусії з перспектив розвитку українського футболу, модератором якої виступив авторитетний журналіст, історик футболу Артур Валерко.

 

   
   
   
   
   
«Україна футбольна» про семінар ПФЛ «ФУТБОЛ 1»  про семінар ПФЛ

 

2 березня 2017 / учасники міжнародного спортивного форуму SPORT UKRAINE RELAUNCH

 

Сергій Макаров – спікер міжнародного спортивного форуму SPORT UKRAINE RELAUNCH, учасники якого обговорюють  сучасні інструменти та стимули для бізнесу у питаннях розвитку спорту  та популяризації здорового образу життя, який є  платформою комунікації між  спортивною громадськістю та державою .

 

 

5 жовтня 2016 / організатори семінару БРЕНДИНГ. КОМЕРЦІЯ. FRM

 

Зустріч із менеджерами клубів ПФЛ, які вже пройшли зміни в брендингу, активізували роботу з глядачами та мають позитивний досвід організації свята на футбольному полі та за його межами. Серед них: Андрій Прокопенко, керівник проектів ФК «Десна», Олексій Мамчук, прес-секретар ФК «Буковина», Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби ФК «Тепловик-Прикарпаття» Спеціальними гостями стануть кращий історик українського футболу Артур Валерко, бренд-стратег маркетингового агентства №1 в Україні – FEDORIV Ольга Кокошко, Андрій Стеганцов, відомий промоутер та спортивний менеджер, Євген Донцов, екс-гендиректор ФК «Верес», Максим Розенко, співзасновник офіційного фан-клубу братів Кличків, Ярослав Лех, ивент-менеджер  Федерації баскетболу.

 

   
   
   
   
«ФУТБОЛ 1»  про семінар ПФЛ «КРЕМІНЬ-ТБ»

Матеріали спікерів

 

3 березня 2016 / СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ СПОРТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

 

ПФЛ стала першою спортивною організацією України, що розробила Стратегію розвитку і працює над її реалізацією. Про стратегічні зміни, ефективну роботу зі спонсорами, управління репутацією, впровадженням ефективних FRM-систем і реалізацію фан-проектів, інші важливі питання – на першому семінарі ПФЛ зі спортивного маркетингу.

   
   
   
Відео семінару:
   
   

Матеріали спікерів

Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору