В березні 2016 рішенням Ради Ліг затверджено Стратегію розвитку Професіональної футбольної ліги до 2020 року. Одним з основних завдань ПФЛ є створення єдиного освітнього простору для фахівців наших клубів за різноманітними напрямами: маркетинг, безпека проведення змагань, робота з глядачами, управління стадіонами, прес-служба, футбольне правосуддя, підготовка футбольних полів тощо. Саме з того часу ми розпочали проведення на регулярній основі освітніх семінарів, на які запрошуємо спортивну спільноту.

 

25 квітня 2018 / організатори семінару «ЗМІНЮВАТИ! Клуби. Міста. Спорт»

 

25 квітня 2018 року ПФЛ зібрала більше сотні гостей на IV семінарі  зі спортивного маркетингу «ЗМІНЮВАТИ! Клуби. Міста. Спорт», щоб поговорити про футбол нашої мрії - відвідуваний, прибутковий, сучасний.  Спікерами стали спортивні менеджери, які знайшли свої ефективні рішення, що надали потужного імпульсу розвитку своїм організаціям та поділились прогресивними методиками FRM, SMM та інших напрямів організації та ведення спортивних подій.

     
     

 

27 квітня 2017 / організатори семінару «Стратегії, які працюють»

 

27 квітня 2017 року Професіональна футбольна ліга України стала організатором третього семінару зі спортивного маркетингу, на якому було розглянуто питання стосовно взаємодії клубів з уболівальниками та спонсорами, сприяння розвитку футбольних клубів. Більше 60 слухачів, серед яких представники клубів ПФЛ та Прем`єр-ліги, журналісти, спеціалісти з маркетингу та PR, представники бізнесу, стали учасниками зустрічі.

Спікерами семінару стали: Сергій Макаров, президент ПФЛ, Анна Радько, директор з маркетингу агентства «Стандарт, Євген Донцов, президент агентства з розвитку спорту «Стандарт», Андрій Бурлаков, медіа-директор ФК «Шахтар» та Лукас Анастасіадіс, консультант Supporters Direct Europe.

Друга частина зустрічі була присвячена дискусії з перспектив розвитку українського футболу, модератором якої виступив авторитетний журналіст, історик футболу Артур Валерко.

 

   
   
   
   
   
«Україна футбольна» про семінар ПФЛ «ФУТБОЛ 1»  про семінар ПФЛ

 

2 березня 2017 / учасники міжнародного спортивного форуму SPORT UKRAINE RELAUNCH

 

Сергій Макаров – спікер міжнародного спортивного форуму SPORT UKRAINE RELAUNCH, учасники якого обговорюють  сучасні інструменти та стимули для бізнесу у питаннях розвитку спорту  та популяризації здорового образу життя, який є  платформою комунікації між  спортивною громадськістю та державою .

 

 

5 жовтня 2016 / організатори семінару БРЕНДИНГ. КОМЕРЦІЯ. FRM

 

Зустріч із менеджерами клубів ПФЛ, які вже пройшли зміни в брендингу, активізували роботу з глядачами та мають позитивний досвід організації свята на футбольному полі та за його межами. Серед них: Андрій Прокопенко, керівник проектів ФК «Десна», Олексій Мамчук, прес-секретар ФК «Буковина», Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби ФК «Тепловик-Прикарпаття» Спеціальними гостями стануть кращий історик українського футболу Артур Валерко, бренд-стратег маркетингового агентства №1 в Україні – FEDORIV Ольга Кокошко, Андрій Стеганцов, відомий промоутер та спортивний менеджер, Євген Донцов, екс-гендиректор ФК «Верес», Максим Розенко, співзасновник офіційного фан-клубу братів Кличків, Ярослав Лех, ивент-менеджер  Федерації баскетболу.

 

   
   
   
   
«ФУТБОЛ 1»  про семінар ПФЛ «КРЕМІНЬ-ТБ»

Матеріали спікерів

 

3 березня 2016 / СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ СПОРТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

 

ПФЛ стала першою спортивною організацією України, що розробила Стратегію розвитку і працює над її реалізацією. Про стратегічні зміни, ефективну роботу зі спонсорами, управління репутацією, впровадженням ефективних FRM-систем і реалізацію фан-проектів, інші важливі питання – на першому семінарі ПФЛ зі спортивного маркетингу.

   
   
   
Відео семінару:
   
   

Матеріали спікерів

Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору