Новини змагань

Герасімов: уже зараз італійська компанія "Errea" для "Металіста 1925" розробляє форму на новий сезон

12:00, 4 квітня 2018

Один із засновників харківського «Металісту 1925» Максим Герасімов відповів на питання прес-служби ПФЛ

Фото: Елісса Вєтрова, metalist1925.com


Один із засновників харківського «Металісту 1925», голова ревізійної комісії ТОВ "Футбольний клуб "Металіст 1925" Харків" Максим Герасімов в інтерв’ю прес-службі ПФЛ розповів про діяльність комісії та про унікальну домашню форму «жовто-синіх». До речі, саме він і є автором ідеї зробити домашній комплект саме таким, яким він і є. З цього питання ми, власне, і розпочали нашу розмову.

 

- Пане Максиме, як виникла ідея створити саме таку форму?

- Дуже багато людей причетні до створення нової моделі форми. Сергій Михайлович Стороженко та засновники клубу також допомагали нам. Ми дуже довго цю ідею обговорювали, хотіли створити щось дійсно класне! В лютому 2017 року всі зібралися та обговорювали  цю ідею. Хотіли створити унікальний проект, так звану «бомбу». Ми тісно співпрацюємо з Клубом вболівальників, його члени також приймали участь в обговорюванні цієї задумки. Хотіли відзначити перших трьохсот членів Клубу, які підтримали нас. Вирішили нанести на футболки імена та прізвища вболівальників, які допомогли нашому проекту, щоб цілий рік команда грала з іменами фанатів на футболках. Я вступив в перемовини з компанією «Errea», італійцям сподобалася наша ідея і вони посприяли в цьому питанні. Вся форма створювалась практично з нуля. В липні 2017 вдалося втілити в життя задумане. Це було дуже цікаво і, водночас, непросто.

- Настільки складним був діалог з компанією «Errea»?

- Діалог був дуже непростий. Ті об’єми продукції, які ми замовляли в компанії, вони не є комерційними. Ринок спортивної атрибутики в Україні тільки зароджується. В нас поки що немає розуміння того, що кожен вболівальник повинен придбати форму рідного клубу. Найголовніше, що ми знайшли взаєморозуміння і компанія сама захотіла прийняти участь в нашому новаторському проекті. Цією формою ми дійсно пишаємось.

- Які в вас плани на майбутнє?

- Зараз ведемо перемовини з компанією з приводу виготовлення форми на наступний сезон. Якщо нам вдасться втілити в життя свою ідею, то, вважаю, що нова форма користуватиметься попитом в фанатів «Металіста 1925».

- Розкажіть про діяльність ревізійної комісії Товариства, головою якої ви є.

- Перед початком сезону ми запросили незалежного аудитора, який здійснив перевірку. В складі засновників виділили трьох членів комісії і я став  її головою. Провели ревізію господарської діяльності клубу. В цілому задоволені результатами перевірки. Також комісія провела перевірку стану екіпіровки від італійського виробника і дійшла висновку, що після півроку експлуатації вона перебуває у відмінному стані. Відзначу, що ми повністю задоволені якістю продукції компанії «Errea».

Також у Клубі вболівальників "Металіст 1925" існує Комісія внутрішнього аудиту, яка виконує безпосередній контроль за діяльністю Клубу вболівальників та має право на виконання наглядових функцій за господарською діяльністю футбольного клуб взагалі.

 

Великий сюжет про маркетинг "Металіста 1925", Клуб уболівальників та унікальний клубний магазин дивіться у сюжеті програми Україна футбоьна" у понеділок 09 квітня на телеканалі XSPORT. Початок о 21:30.

Прес-служба ПФЛ




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору