Новини ліги

Стратегії, що працюють: післямова + презентації

16:00, 12 травня 2017

ПФЛ публікує матеріали спікерів семінару 

27 квітня 2017 року Професіональна футбольна ліга України стала організатором третього семінару зі спортивного маркетингу. На ньому було розглянуто низку стратегічно-важливих  питань, зокрема, про взаємодію клубів з уболівальниками та спонсорами, а також щодо сприяння розвитку футбольних клубів. Учасниками зустрічі стали більш як 60 слухачів, серед яких представники клубів ПФЛ та Прем`єр-ліги, журналісти, спеціалісти з маркетингу та PR, представники бізнесу.

Спікерами семінару стали: Сергій Макаров, президент ПФЛ; Анна Радько, директор з маркетингу агентства «Стандарт»; Євген Донцов, президент агентства з розвитку спорту «Стандарт»; Андрій Бурлаков, медіа-директор ФК «Шахтар»; Лукас Анастасіадіс, консультант Supporters Direct Europe.

Друга частина зустрічі була присвячена дискусії з перспектив розвитку українського футболу, модератором якої виступив авторитетний журналіст, історик футболу Артур Валерко.

 

Світлана Рибакова, начальник відділу маркетингу  та комунікацій ПФЛ:

«Семінар на НСК Олімпійському став третім з того моменту, як ПФЛ поставила перед собою задачу організації єдиної платформи для дискусії, доступно розповідати про сучасні інструменти взаємодії з партнерами та вболівальниками в умовах  кризи.  Нам важливо, щоб учасники оцінювали час, проведений на семінарі як продуктивний із розглядом конкретних проблем. Такі зустрічі дарують багато нових ідей та планів і, віримо, стануть стимулом для нового етапу у житті організацій, що їх представляють учасники.  На прохання учасників і з дозволу спікерів  ПФЛ відкриває доступ до презентаційних матеріалів зустрічі. Ми вдячні експертам та учасникам за професіоналізм, відкритість і бажання ділитись своїм досвідом та ідеями.

 

 

Сергій Макаров,

президент ПФЛ

 

 

«Стратегія 2020: підсумки та перспективи»

 

 

 

 

 

Анна Радько,

директор з маркетингу АСМ «Стандарт»,

 

 

«Ефективні комунікації: боротьба за лояльність»

 

 

 

 

 

Андрій Бурлаков,

Керівник служби ФК «Шахтар» зі зв’язків із громадськістю та ЗМІ

 

 

«Клубні кольори в комунікаціях»

 

 

 

 

 

Євген Донцов

президент АСМ «Стандарт»,

 

 

«Повернути вболівальників на трибуни»

 

 

 

 

 

ЛукасАнастасіадіс,

Консультант Supporters Direct Europe

 

 

«Вболівальники як фактор розвитку клубу»


Прес-служба ПФЛ




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Вгору