Минулий ігровий вікенд змагань ПФЛ у Першій лізі порадував як швидкістю зростання підписників, так і кількістю переглядів відео. Це не дивно, адже LIVE перших матчів туру стали взагалі першим національним футбольним продуктом в межах змагань, доступних широкому загалові до відновлення офіційних змагань в Україні. Скажімо, два перших матчі змагань ПФЛ з Чернівців та Борисполя разом подивилося близько 70 000 глядачів. Це при тому, що вони пройшли у четвер. Очевидно, що вболівальники скучили за Грою номер один.
Найбільш рейтинговим за переглядами став матч зі Львова, де Карпати приймали Хуст (1:0) – більш як 85 000 переглядів. Усього ж десять матчів змагань Першої ліги переглянули більш як 500 000 разів, а це – приблизно 70 000 годин переглядів.
Досить багато переглядів збирають оперативні огляди матчів і коментарі після них. Серед лідерів огляди матчів Карпати – Хуст (37000 переглядів), Інгулець – Полтава (17 000), Металіст – Епіцентр (13000), Нива Б – Агробізнес і Лівий Берег – Гірник-Спорт (12000).
До перегляду матчів змагань ПФЛ з цього сезону додалися глядачі з Бразилії, Нігерії та Індонезії, які входять до ТОП-50 країн, звідки слідкують за футбольними перипетіями на футбольних полях Івано-Франківська, Ужгорода, Умані чи Бучі.
Завдяки нашим ефективним клубам, які, попри все, погодилися створити єдиний пул, ми маємо цілісний якісний продукт. І він дарує уболівальникам справжні емоції. Це є черговим підтвердженням того, що у плідній взаємодії клубів і ПФЛ України можна генерувати, маючи обмежений бюджет, якісний футбольний контент.
І на цю цілісну генерацію клубів і Ліги чутливо реагують уболівальники, яких лише за останніх сім днів додалося майже три тисячі. Таким чином YouTube-канал ПФЛ впритул наблизився до 30 000 уболівальників. Ми впевнені, що зі стартом Другої ліги вже найближчого вікенду ми перетнемо цю позначку швидко.
Далі – більше! Обов`язково підпишіться на наш канал, що не пропустити щирі емоції, які приносять змагання ПФЛ.
Пресслужба ПФЛ